می تواند بیماری مزمن کلیه می شود حمله قلبی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماری کلیه حمله مزمن علت قلب؟ همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی بیماری کلیه خواهد شد عوارض بسیاری ایجاد، شنیدن حمله یکی از آنها، که ممکن است نرخ dath از بیمار بیماری کلیوی را افزایش دهد.

می تواند بیماری کلیوی حمله مزمن علت قلب؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) باعث می شود که کلیه ها در یک راه غیر قابل برگشت آسیب دیده می شود. به عنوان یک نتیجه، این ارگان مهم دیگر نمی تواند کار موثر برای تنظیم چگونه آب در سراسر بافت های بدن و عمل به عنوان یک فیلتر برای محافظت از بدن در برابر سموم مدت و بلند مدت آسیب کلیوی خواهد ogans ما صدمه دیده مانند قلب توزیع شده است. بنابراین بیماری مزمن کلیه می تواند حمله قلبی شود.

چه عواملی منجر به می تواند حمله می شنوید؟

گاهی اوقات عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه همچنین می توانید بیماری های قلبی عروقی را.

آنها عبارتند از:

کلسیم اضافی و یا فسفر در خون، که می تواند سفت و تنگ عروق خونی

سطوح بالای هموسیستئین، که برخی از شواهد نشان می دهد می تواند دیواره شریان آسیب و تشویق لخته خطرناک

التهاب سیستمیک است که التهاب که در تنها بخشی از بدن نیست، بلکه به طور کلی گسترش و می تواند به حمله قلبی و سکته مغزی منجر شود

بیماران CKD نیز مستعد ابتلا به کم خونی است که کاهش تعداد سلول های قرمز خون است. کم خونی طولانی مدت می تواند به قلب باعث به منظور توسعه یک هیپرتروفی بطن چپ، که به معنی عضله در سمت چپ قلب می شود غیر طبیعی ضخامت دارد. این می تواند به نارسایی احتقانی قلب منجر شود.

از آنجا که حتی از دست دادن جزئی از عملکرد کلیه به شدت می تواند افزایش خطر آسیب رساندن به قلب، سکته مغزی، حمله قلبی یا سایر مشکل قلبی عروقی گاهی اوقات اتفاق می افتد قبل از CKD است حتی تشخیص داده میشود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید بیماری کلیه خود را به خوبی کنترل کنید.

اگر شما هر گونه کمک در کنترل بیماری مزمن کلیه خود و یا کاهش خطرات ابتلا به حمله قلبی نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-complications/4000.html





:: برچسب‌ها: عوارض CKD، بیماری مزمن کلیه، بیماری مزمن کلیه می شود حمله قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: